Veelgestelde vragen

Betalen 

 Betaalmogelijkheden webshop 

Alle  prijzen  van  de  producten  die  via  Loutique  verkocht  worden  zijn  inclusief  BTW. 

 Op  welke  wijze  kan  ik  betalen  in  de  webshop? 

Bij  ons  kun  je  kiezen  uit  meerdere  betaalwijzen 

  •  Betalen  met  iDeal 

  •  Betalen  met  Bancontact 

  •  Betalen  met  Creditcard (American Express, MasterCard, Maestro en VISA) 

  • Betalen met Sofort Banking 

  •  Betalen  met  Klarna

Veilig betalen 

Is winkelen op Loutique veilig? 

 Winkelen  bij  Loutique  is  heel   veilig.  Om  jouw  gegevens  te  beschermen,  worden  deze  volledig  gecodeerd  verstuurd  via  SSL-servers  en  zijn  zodoende  beveiligd  tegen  toegang  van  derden.  Dat    betekent  dat  jouw  persoonlijke  informatie  wordt  versleuteld  en  niet   bekeken  kan  worden  door  anderen. 

  We  voldoen  aan  alle  regels  van  de  privacywetgeving  en  alle  andere  wettelijke  voorschriften. 

 En  wij  geven  je  persoonlijke  informatie  nooit  aan  derden  zonder  jouw  toestemming. 

 Bestellen 

Krijg  ik  een  bevestiging  van  mijn  bestelling? 

 Elke  afgeronde  bestelopdracht  wordt  per  e-mail  bevestigd  met  een  orderbevestiging.

 Wat  kan  ik  doen  als  ik  problemen  ondervind  tijdens  het  betalen? 

Mocht  het  niet  mogelijk  zijn  om  tot  betalen  over  te  gaan,  terwijl  je  reeds  het  product  in  jouw   winkelmand.  hebt  geplaatst  en  een account hebt aangemaakt, dan raden wij je aan om je browsergeschiedenis te wissen (zie rechtsboven internet browser, geschiedenis, geschiedenis wissen). Hierna kun je het product opnieuw in jouw winkelwagen plaatsen en overgaan tot betaling. 

 Kan ik een bestelling annuleren? 

Dit is enkel mogelijk door vóór 14.00op dezelfde dag van bestelling te mailen naar info@loutique.be met de vermelding van je naam, bestelnummer en besteldatum. Het kan zijn dat je order al in verwerking is genomen, in dat geval kan je de bestelling enkel nog annuleren door het pakket retour te sturen. 

 

Service & Garantie 

Indien  het  product een gebrek vertoont dat niet zichtbaar was op het moment van aankoop, dan moet u dit binnen een redelijke termijn na ontdekking van het gebrek aan mededelen aan ons mededelen. Indien, naar het oordeel van Loutique, het product inderdaad gebreken vertoont (die niet te wijten zijn aan normale slijtage, verkeerd gebruik en/of het niet verrichten van onderhoud), dan zal Loutique het product herstellen of vervangen binnen een door Loutique aan te geven redelijke termijn. Tijdens deze reparatie heb je geen recht op een vervangend product, dan wel enige vorm van vergoeding. Indien, naar het oordeel van Loutique, herstel niet mogelijk is, dan wel dit niet van Loutique verwacht kan worden gezien de kosten van dit herstel, zal Loutique een vergelijkend vervangend product aanbieden. Is dit niet mogelijk, dan zullen wij het aankoopbedrag teruggeven. 

Als zich niet gehouden wordt aan de door Loutique gegeven instructies, of als je het product op een verkeerde manier hebt gebruikt dan wel geen onderhoud aan het product heeft verricht, dan heb je geen recht op enige vorm van herstel, vervanging of vergoeding. Ook vervalt de mogelijkheid zich op enige vorm van garantie te beroepen indien het product is bewerkt. 

 Schade aan de volgende horloge onderdelen: het glas, de band, de kroon/stift en de batterij vallen buiten de fabrieksgarantie. De fabrieksgarantie doet echter niets af aan de wettelijke garantie waar de consument recht op heeft. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. 

 

Contact 

Mocht je vragen hebben over uw bestelling, dan kunt u mailen naar info@loutique.be Wij nemen uw vraag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 2 werkdagen in behandeling. 

 

Privacybeleid 

 

Versie 0.1 > 

 

Deze pagina is voor het laatst aangepast op 15/03/2025